nedeľa 9. septembra 2012

Kura. Mandle. Mrkva.

Niekedy si vyhliadnem recept, že waau, to bude mňamka. Ale potom, počas prípravy, keď sa mi veci prestanú dariť, ma stále viac a viac umocňuje pocit, že toto asi nie a hrabem číslo na donáškovú službu.
Ešte keď som nakladala mäso do marinády bolo viac menej všetko v poriadku, ale potom to už šlo nejako dole z kopca.
Keď som teda nakoniec súhlasila, že to dám na tanier, tak som si prišla ako total lúzer, že to naozaj, idem týmto trápiť mojich blízkych? Ale ku podivu im to chutilo :-D

Čo treba:
(recept F.O.O.D.)
kuracie prsia
med
lupienky mandlí
olej
soľ, príp. aj biele mleté korenie
2ks mrkva
1ks petržlen
1 cibuľa
100ml sladkej smotany
mlieko podľa potreby
soľ,  celé čierne korenie a bobkový list

Na začiatku som kuracie prsia trochu naklepala, osolila a dala do marinády z oleja a medu. Nechala oddýchnuť cca 30 minút. Plech som vystlala paperom na pečenie, položila tam medové kuracie prsia, posypala ich mandľovými plátkami a dal ich do rúry piecť. Prvých 10 minút pri 135 stupňoch, ďalších 15 minút pri 150 stupňoch a nakoniec som ich dopiekla pri 170 stupňoch (cca 5-7 minút).



Ku kuraťu som urobila omáčku- jednoduchšiu verziu omáčky k sviečkovej. Mrkvu a petržlen som očistila, pokrájala na kúsky. Na oleji som opražila pokrájanú cibuľu, pridala pokrájanú zeleninu, podliala trochou vody, pridala korenia a bobkový list, osolila som a nechala podusiť.
Keď bola zelenina mäkká, tak som mu rozmixovala, pridala sladkú smotanu a mlieko, nechala trochu prevariť. A mohlo sa podávať :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára