piatok 3. mája 2013

Minipost. Škoricový cukor.

Včera som robila citrónový koláč a chcela som navrch dať jemnú posýpku zo škoricového cukru. Tak som si ho urobila doma.



Netreba žiadnu matematiku, ani žiadnu vedu.
Na cca 3-4 polievkové lyžice hnedého kraštálového cukru som dala dve čajové lyžičky škorice a spolu som to rozdrvila v mažiariku.
Vďaka pomletiu som si urobila jemný cukrový prášok s príchuťou a arómou škorice. Vôňu škorice som mala na rukách ešte na druhý deň ráno.
Super vec, ak si chcete urobiť radosť a spríjemniť deň :-)



2 komentáre:

  1. jé pamatuju si na dětství a na výborné lívance, které jsme si do skořicového cukru namáčely... mňaaam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo, lievance by sa mi pacili :-) ja teraz snivam o siskach, asi urobim na buduci tyzden ;-)
      ste mali vidiet vcera mju polovicku. maziarik som si na chvilu odlozila, tak si ho nenapadne zobral a pekne s prstikom vyjedal, len tak, natur. a chutilo :-)

      Odstrániť