piatok 21. júna 2013

Giveaway.

Tak, je piatok večer a ja balím kufre. Ok, nebalím, píšem post. Kufre balí mamina. A ešte že ju mám. Máme takú tajnú dohodu, keď cestujeme do zahraničia, ona balí kufre a ja nám objednávam jedlo. Zatial nám to krásne funguje.

Ale, aby tu na blogu ostalo aspoň trochu živo, dávam do pozornosti Giveaway. Stačí lajknúť fanúšikovskú stránku môjho blogu, ktorý nájdete presne tu.
Ako darček dávam k dispozícií jeden pohárik môjho domáceho citrónového sirupu. Darček platí pre slovenské a čské lajky.



P.S. cestujeme na juh Francúzska. Ak bude k dispozícií wifina, budem dávať priebežne fotky všetkého, čo stretneme po ceste a po návrate bude určite report.
Majte sa tu krásne a stretneme sa tu o v nedeľu o týždeň 30.6. pri vyhodnotení Giveaway.

VYHODNOTENIE:
Ďakujem za všetky lajky, šťastie padlo na Veroniku K. Ozvem sa Vám na facebooku, aby ste mi mohli dať adresu.
Krásny zbytok víkendu želám.

2 komentáre:

  1. Peknu dovolenku zelam ....Francuzsko je krasna krajina, tak si dovolenku riadne uzite...tesim na fotecky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. můj email: happy.lenulka@seznam.cz

    Dovolenou ve Francii si užijte... byla jsem tam naposledy v listopadu a už se mi tolik stýská... hned bych se tam vrátila...

    OdpovedaťOdstrániť