štvrtok 26. decembra 2013

Test dňa. Omeleta.

Áno omeleta. U nás jedlo spájané s raňajkami. Áno, tak to bolo aj u mňa. Včera som ale v jednej kuchárskej knihe našla recept, kde sa omeleta nerobí štandardne na panvičke, ale v sáčiku. So zipsom...


čo treba:
2 vajíčka
trochu postrúhaného syra
kúsok zelenej papriky
plátok šunky
soľ, korenie, mletá červená paprika

Na začiatok som si dala variť vodu do hrnca.


V miske som rozšľahala vajíčka, pridala som soľ, korenie, mletú papriku, pokrájanú papriku, šunku a nastrúhaný syr.


Všetko som to spolu riadne premiešala a vyliala do zipsového sáčika a nechala variť vo vriacej vode 13 minút.



No a po 13 minútach výsledok dopadol asi takto:



Áno, je to hovadina. Aspoň teda pre mňa. Ale niekedy mám nutkanie vyskúšať niečo takéto, aby som si potvrdila, že zlatá klasika má svoje čaro. A samozrejme nie vždy sa oplatí robiť inovácie tam, kde to naozaj netreba.


No a na takto to vyzeralo v kuchárskej knihe.


4 komentáre:

  1. to by mě nikdy nanapadlo :D ale každopádně je to zajímavý způsob jak na omeletu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano. cely ten proces pozorovat, ako sa to tam dava dokopy...ako priznavam, bola som skepticka, neverila som, ze sa to vobec uvari. ale priatelovi to paradoxne chutilo :-D

      Odstrániť