sobota 1. marca 2014

Dve šalátové variácie.

Ideálne na večeru počas týždňa, do krabičky na obed do práce, alebo na sobotu, keď sa mi nechce nič variť. Spoločným menovateľom je v týchto prípadoch vajíčko...




Zeleninový šalát s tuniakom a ryžou
ľadový šalát
rajčiny
paprika
uhorky
reďkovka
vajíčka uvarené natvrdo
polovica konzervy tuniaka
soľ, korenie, olivový olej, hrubozrnná horčica

Vajíčka som nechala uvariť natvrdo, pokrájala som nadrobno a nechala vychladnúť. 1 porciu ryže som tak isto nechala uvariť a vychladnúť.
Horčiču som zmiešala so soľou a korením, pridala som olivový olej. Spolu som suroviny vymiešala na dresing.
Zeleninu som pokrájala nadrobno a zmiešala s dresingom. Pridala som vajíčka, ryžu a nakoniec tuniaka.



Šalát s cestovinou, brokolicou a vajíčkom
cestoviny
brokolica
vajíčko
soľ, korenie, mletá červená paprika, citrónová šťava, biely jogurt

Brokolicu som nechala povariť 3 minúty vo vriacej vode. Po vybratí som ju nechala vychladnúť a pokrájala som ju na kúsky.
Vajíčka som nechala uvariť 10 minút vo vriacej vode. Tak isto pokrájať a nechať vychladnúť.
Cestoviny som nechala tiež uvariť v slanej vode a nechala ich vychladnúť.
Na dresing som zmiešala jogurt, soľ, korenie, mletú červenú papriku a pár kvapiek čerstvej citrónovej šťavy.
Po vychladnutí cestovín som ich spolu s pokrájanou brokolicou a pokrájaným vajičkom zmiešala a zaliala dresingom.


3 komentáre:

  1. Tak toto už hej, takéto šaláty zbožňujem. A určite si ich v najbližšej dobe namiešam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. robila som s brokolicou a vajickom, urcite nie naposledy. výborný! :)

    OdpovedaťOdstrániť