nedeľa 25. mája 2014

Šalát s pečeným syrom.

Už som tu viackrát spievala ódy na projekt kuchyňa Lidla.
Tentokrát som skúsila šalát s pečeným camembertom. Nešla som presne podľa receptu, urobila som si jemné úpravy podľa svojej chuti. Mali sme ho v nedeľu, po upečení dvoch jahodových koláčov a rebarborovom džeme sa mi už viac nechcelo stáť pri horúcom sporáku. Navyše som kúpila na trhu čerstvú rukolu, takže to naozaj stálo za to...


čo treba:
1 encián
1 cuketa
1 jablko
hrsť vlašských orechov
šunka
rukola
citrónová šťava, olivový olej

Encián som pokrájala na 8 kúskov.
Škrabkou na zeleninu som "nakrájala" cuketu a do týchto tenkých plátkov som zabalila kúsky enciánu.
Na plech som položila papier na pečenie, na papier kúsky obaleného syra a pod grilom som ho nechala roztopiť cca 5 minút pri teplote 220 stupňov. Na panvici som na trošičke olivového oleja opiekla šunku a nechala ju vychladnúť na kúsku papierovej utierky.
Do taniera som nasypala natrhanú rukolu, pridala som na tenko pokrájané jablko, natrhanú šunku, nasypala som nahrubo posekané orechy a pokvapkala čerstvo vytlačenou citrónovou šťavou. Na vrch som dala upečený syr. No a to je vlastne hotovo.
Nesolila som, nebolo treba. A inak ten syr je parádny, som ho chcela vyjesť z plechu len tak, bez ničoho, za horúca...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára