piatok 11. júla 2014

Kakaové koláčiky s tvarohom a malinami.

Tieto koláčiky boli pre mňa malý risk. Postup prípravy nebol pre mňa príliš štandardný, ale nakoniec to vyšlo ešte lepšie, ako boli moje predstavy. Vlastne, stihla som zjesť asi polovicu z jedného, ostatné do hodinky zmizli...


na 6 tartletových koláčikov treba:
125g masla
2 polievkové lyžice kakaa
110g džemu (ja som použila marhuľový, ale jahodový alebo malinový je tiež OK)
80g hnedého cukru
2 celé vajíčka
2 polievkové lyžice vanilkového cukru
100g hladkej múky
šitpka sódy bikarbóny
125g tvarohu
1 žĺtok
maliny na dokončenie

Maslo som v menšom hrnci na malom plameni nechala roztopiť. Pridala som kakao a riadne som obe suroviny miešala, kým sa spojili a kakao už nemalo hrudky. Odstavila som z ohňa, a maslové kakao som vyliala do misky s džemom. Všetko som spolu riadne premiešala, kým sa suroviny zasa nespojili a pridala som polovicu cukru.
V druhej miske som ručným mixérom vymiešala do peny vajcia. Pridala som džemovo kakaový základ a všetko som vymiešala do základu cesta. Pridala som múku zmiešanú so sódou bikarbónou.
Tvaroh som zmiešala so žĺtkom a vanilkovým cukrom.
Do vymastených misiek som rozdelila kakaové cesto, rozdelila som tvarohovú plnku a nakoniec som pridala maliny. Pri 160 stupňoch som nechala koláčiky piecť 35 minút. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára