pondelok 2. februára 2015

Šalát s kuracími pečienkami.

Manžel do mňa huláka, aby som častejšie robila šaláty.
Cez leto je to jedna radosť, všetko čerstvé, zelené, plné vitamínov, to nieje problém. Ale teraz? Kúpim rajčiny a mám pocit, že som si odkusla z jablka no a naposledy kauza so šalátovou uhorkou ma utvrdila len v tom, že sa to proste nedá jesť.
Pre vysvetlenie- kúpila som šalátovú uhorku a baba nemala ani štipku, zrnko chuti. Ako keby som prežúvala niečo, ani neviem čo. Bez chuti, vône, na proste nič. 
Browsovala som februárové čísla mojich časopisov o varení, vypisovala som si, čo chcem tento mesiac uvariť a natrafila som na tento šalátik. Palec hore, vyskúšajte...

čo treba:
rímsky šalát
1 ošúpané zelené jablko pokrájané na kúsky
posekané vlašské orechy
kuracie pečienky
čierne maliny (použila som mrazené, čo sme si ešte v lete nazbierali v záhradke)
2 ČL balzamikový ocot
olivový olej
1 ČL hnedý cukor
1PL červené víno

Najskôr dresing. Cca 100g čiernych malín som nechala podusiť asi 10 minút s balsamicom, vínom a cukrom, kým sa maliny nerozpadávali. Cez sitko som ich prepasírovala a nechala úplne vychladnúť.

Na panvici som opiekla pečienky.

Na tanier som rozložila šalát, posypala ho jablkom, vlašskými orechami a na vrch som položila pečienky. 

Do misky s vychladnutým dresingom som priliala 2 čajové lyžičky oleja, riadne premiešala a preliala som ním šalát.
No a to je všetko :-)

Mimochodom, dávam do pozornosti dva nové seriály. Nie, žiadne TV pozeračky. To iba ja som tu založila nové varenie a jedenie na pokračovanie.
Čo variť cez týždeň- odkaz na facebook album nájdete klikom TU.
Malé plus pre zdravie- smoothie a šťavy, ktoré si pripravujem (nielen) počas jednodňového pôstu. Odkaz nájdete na facebook album klikom TU.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára