piatok 6. marca 2015

Čo som varila cez týždeň. Desiaty týždeň.

Musím povedať, že dnes bol krásny deň. V práci nás naši páni kolegovia obdarovali kvetinkou a k tomu nám pribalil náš generálny riaditeľ poldeň voľna pri príležitosti dňu žien. No nieje to nádhera? Toto parádne gesto mi urobilo výbornú náladu a povedala som si,že si jednoducho nenechám skaziť deň. A tak aj bolo.
Porobila som si kopu vecí, ktoré som odkladala už pomaly mesiace, spravila som si parádnu večeru a deň zakončím super filmom. Ale ešte predtým vám sem zavesím prehľad tohtotýždňového varenia...


1. Cestoviny s dobrými vecami


Na panvici som na oleji opražila pár sardeliek, pridala som jarnú cibuľku, sušené rajčiny, žlté a červené cherry rajčiny, pokrájanú bazalku a všetko som spolu riadne prmiešala. Pridala som uvarené cestoviny s troškou vody, v ktorej sa cestoviny varili, premiešala som so základom na omáčku, postrúhala som do nich parmezán, pridala soľ, korenie.

2. Kura dusené na ryži


Na panvici som nechala rozohriať olej a kuracie kúsky som nechala opiecť z každej strany 4 minúty.
Kura som vybrala a na výpeku som opiekla klobásku. Klobásku som vybrala a na vzniknutom výpeku som opiekla cibuľku, pridala som ryžu a rajčiny, klobásku a všetko som spolu orestovala. Zaliala som to celé vývarom, pridala kura a 20 minút som dusila domäkka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára