pondelok 2. marca 2015

Šalát s mozzarellou.

Soboty máme doma také pracovné. Polovička je v práci a ja makám doma. Tak mi to ani nejak nepríde, že pripravovať sobotný obed, skôr iba dobrú polievočku. A najnovšie aj šalát. Nejaký ten týždeň dozadu to bol tento s kuracími pečienkami. A naposledy som skúsila takú menšiu klasiku vylepšenú o makový dresing...


čo treba:
rukola
červená cibuľa
krvavý pomaranč
mozzarella
balsamico
olivový olej
horčica
soľ, korenie
nemletý mak

Na dresing som zmiešala- olej, balsamico, horčicu, soľ, korenie a nemletý mak.

Pomaranč som filetovala- najskôr som orezala vonkajšiu šupku. Postupne som okrájala aj bielu vrstvu tak, aby bola vidieť už dužina pomaranča a nakoniec som vykrojila po jednitlivých mesiačikoch kúsky pomaranča. Podrobný postup nájdete aj na tomto videu.

Na tanier som navrstvila najskôr rukolu, pokrájanú cibuľku, pomaranč a na vrch som natrhala mozzarellu a preliala dresingom.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára