štvrtok 19. marca 2015

Tvarohová bábovka.

Mesiac marec som si neoficiálne nazvala aj ako mesiacom bábovky. 
Robila som makovú. Tá sa mi nepodarila ochrániť pred mojim mužom dobyvateľom a proste ju stihol zjesť skôr, ako som ju nafotila. Vyskúšala som medovú. To bol skôr taký pokus- omyl, veľmi u nás ovácie nezožala. Pred pár dňami to bola mužsko-ženská verzia bábovky s rozmarínom. A dnes je to trochu klasiky, s tvarohom...



čo treba:
3 celé vajíčka
130g hnedého cukru
60ml oleja
300g polohrubej múky
2 polievkové lyžice kakaa
1 balenie prášku do pečiva
275g tvarohu
1 žĺtok
1 polievková lyžica práškového cukru
1 polievková lyžica vanilkového cukru
1/2 balenia vanilkového pudingu
cca 50 ml mlieka (podľa potreby na jemné rozriedenie tvarohu)

Najskôr tvaroh. V miske som zmiešala tvaroh so žĺtkom, pridala som cukor, puding a trochu mlieka. Všetko som spolu riadne premiešala a zmiešala.



Robotovi som nechala vyšľahať celé vajíčka s cukrom. Pridala som postupne olej a mlieko.



V miske som zmiešala múku, kakao a prášok do pečiva. Túto múčnu zmes som tak isto primiešala do základu cesta.


Do vymastenej bábovkovej formy som vrstvila- najskôr polovica cesta, potom časť tvarohu, ďalšia časť cesta a nakoniec tvaroh.



Pri 160 stupňoch som nechala bábovku piecť cca hodinku do krásnohneda.


Nechala som ju úplne vychladnúť a na záver som ju posypala práškovým cukrom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára