streda 29. apríla 2015

Citrónový koláč s tvarohom. Bez múky.

Malá inšpirácia pre tých, ktorí obmedzujú alebo vynechávajú múku do sladkostí...


čo treba:
130g hnedého cukru
2 polievkové lyžice domáceho vanilkového cukru
2 balíčky vanilkového pudingu
1/2 balíčka prášku do pečiva
125g rozpusteného vychladnutého masla
šťava z dvoch citrónov
500g tvarohu (ja som miešala nízkotučny nehrudkový s plnotučným hrudkovým)
3 celé vajíčka
1 balenie šľahačkovej smotany
1 balenie kyslej smotany
2 polievkové lyžice práškového cukru

V miske som zmiešala oba cukry, pudingy a prášok do pečiva.


Tvaroh som ručným mixérom vymiešala s vajíčkami, rozpusteným maslom a šťavou z citrónov. Nakoniec som pridala sypkú zmes.




Cesto som vyliala do vymastenej tortovej formy a pri 170 stupňoch som nechala koláč piecť cca hodinku.



Koláč som nechala úplne vychladnúť. Krém na vrch je úplne jednoduchý- najskôr som vyšľahala do polotuha šľahačku s cukrom a potom som pridávala po lyžiciach kyslú smotanu. Krém som dala na vrch koláča a dokončila zmesou ovocia.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


1 komentár:

  1. Vypadá to moc dobře a docela jednoduše :).
    V poslední době zkouším různé nové recepty, takže tento určitě zařadím do pořadníku a už se těším, až ho vyzkouším.

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť