sobota 25. apríla 2015

Králik na cibuľke.

Pôvodne som mala zámer, urobiť tento recept s kuraťom, nevedela som zohnať pekné porcie králika.

Nakoniec sa mi ale zadarilo nájsť krásne dve porcie, pripravené ako pre nás dvoch domov, takže nebolo o čom. Ako je vidieť ale aj na fotke, nakoniec mi tam jedna porcia kuraťa predsa len skončila, myslela som aj na obed do práce na druhý deň.

Nedávam sem príliš často receptíky s mäsom, ale v tomto prípade som proste nemala na výber. Skúste, úspech zaručený...


čo treba:
porcie králika, príp. kuraťa
kúsok oravskej slaniny pokrájanej na menšie kúsky
jedna jarná cibuľka, dve červené cibule, pokrájané nadrobno
bobkový list, pár guličiek celého čierneho korenia, nového čierneho korenia
250ml kuracieho vývaru
250ml svetlého piva
hrsť strúhanky
soľ, korenie

V hrnci, ktorý môže ísť aj do rúry, som na rozohriatom oleji nechala opekať cibuľu so slaninou cca 15 minút. 



Pridala som porcie mäsa, osolila, okorenila, z oboch strán som ich opiekla, zaliala pivom a vývarom a nechala som to celé prejsť varom.




Hrniec som prikryla alobalom, a pri 180 stupňoch som mäso nechala dusiť hodinu v rúre. Po hodine som dala alobal dole a pri 200 stupňoch som ho ešte nechala dopiecť a zároveň chytiť farbu.




S prílohou som sa veľmi netrápila, dali sme si k tomu čerstvé bagetky, úplne ideál.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára