utorok 19. mája 2015

Mrkvová bábovka.

Tak, rozširujem svoju zbierku bábovkových receptov o ďalší kúsok- tentokrát o mrkvovú so sirupom z agáve. Určite vyskúšajte, je to veľmi šikovný a rýchly recept, pokiaľ máte chuť na nejaký ten pamlsok aj počas týždňa. Podrobnejší postup nájdete aj na mojom videu, ktoré som pripravila k tomuto receptu...



čo treba:
150g najemno nastrúhanej mrkvy
1 celé vajíčko
150g bieleho jogurtu
110ml sirupu z agáve
50g mletých vlašských orechov
4 čajové lyžičky kokosu
150g múky (75g hladkej+75g polohrubej pšeničnej)
1 čajová lyžička prášku do pečiva
1/2 čajovej lyžičky sódy bikarbóny
hrsť hrozienok namočených v rume
1/2 čajovej lyžičky škorice

Mokré suroviny som zmiešala dokopy tyčovým mixérom- vajce, sirup z agáve, jogurt. 

Pridávala som po jednej zo suchých- mleté orechy, kokos, múky zmiešané s práškom do pečiva a sódou bikarbónou a nakoniec mrkvu.

Všetko som riadne premiešala do kompaktného cesta a pri 160 stupňoch som nechala piecť hodinu.

Po vytiahnutí z rúry som bábovku hneď vyklopila z formy a po vychladnutí som koláč zľahka posypala práškovým cukrom.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára