nedeľa 10. mája 2015

Videorecept. Jablková bábovka.

Ak ste dnes náhodou zabudli na deň matiek a chcete to ešte napraviť, skúste túto jablkovú bábovku...


čo treba:
 185g polohrubej múky
1/2 balenia prášku do pečiva
1 čajová lyžička škorice
125g rozpusteného vychladnutého masla
85g hnedého cukru
65 ml javorového sirupu
2 celé vajíčka
3 ošúpané postrúhané jablká
1 polievková lyžica hnedého cukru+1 čajová lyžička škorice

V robote som nechala vymiešať cukor s celými vajíčkami. Pridala som po častiach múku zmiešanú so škoricou a práškom do pečiva rozpustené maslo. Nakoniec som pridala postrúhané jablká a všetko som riadne premiešala. Cesto som vyliala do vymastenej formy a pri 165 stupňoch som nechala piecť 45 minút.
Po upečení som bábovku vyklopila na tanier a ešte horúcu som ju posypala s cukrom zmiešaným so škoricou.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára