sobota 6. júna 2015

Pečené bravčové koleno. S videopostupom.

Môj obľúbený spôsob pečenia, pekne pomaličky.

Najskôr som si plánovala, že ho budem piecť 5 hodín, ale postupne som svoj plán upravovala a nakoniec to bolo cez 4 a pol hodiny. Musím povedať, že to stálo zato. Veď nakoniec, pozrite sa sami, k tomuto receptu pridávam aj videopostup...



čo treba:
1 polievková lyžica rozpusteného sadla
1 polievková lyžica medu
1 čajová lyžica mletej červenej papriky
soľ, korenie
4 ošúpané cibule pokrájané na štvrtky
cca 100g pokrájaného údeného bravčového boku

Nech sa páči videopostup:



Kožu mäsa som priečne a pozdĺž rozkrájala. Mäso som z oboch strán osolila aj okorenila. Potrela som ho zmesou sadla, medu a mletej červenej papriky. 
Na plech som k nemu pridala bravčové a cibuľu, zakryla som ho alobalom a pri 155 stupňoch nechala piecť 45 minút. Potom som mäso otočila a piekla 15 minút.
Po 15 minútach som mäso znovu otočila a piekla 45 minút a potom znovu otočiť a piecť 15 minút.

Týmto spôsobom som mäso piekla 3 hodiny a 45 minút pri 155 stupňoch.
Aby som mu dodala aj trochu farby, nechala som ho pri 220 stupňoch piecť 10 minút a nakoniec dopiecť pri 190 stupňoch ešte 10 minút.

Po vybratí z rúry som ho nechala pod alobalom oddýchnuť 15 minút a potom som ho rozkrájala. Ako prílohu sme mali chlieb a zeleninový šalát.

Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára