nedeľa 19. júla 2015

Broskyňový koláč s jogurtovou čapicou.

Tento koláč som objavila v Apetite z 2013, a padol mi hneď do rany. Mala som doma ešte pár broskýň zo záhradky, tak mi bolo jasné, kde dnes skončia...



čo treba:
125g masla
80g hnedého cukru
150g hladkej múky
1 kávová lyžička prášku do pečiva
1 kávová lyžička vanilkového extraktu
2 vajíčka
100g bieleho jogurtu
2 pásiky bielej čokolády
1 broskyňa, pokrájaná nadrobno
200g krémového syru typu Philadelphia
100g jogurtu
75g bielej čokolády
Tieto suroviny sú z polovičnej dávky a koláč je robený vo forme s priemerom 22 cm.

Maslo som nechala s cukrom vymiešať do peny.



Pridala som vanilkový extrakt, po jednom vajíčku a po lyžiciach na striedačku múku zmiešanú s práškom do pečiva a jogurt.


Ako posledné som pridala pokrájanú broskyňu a postrúhanú čokoládu. Cesto som vyliala do vymastenej tortovej formy a pri 160 stupňoch som nechala piecť 55 minút.





Na krém som ručným mixérom prešľahala jogurt s krémovým syrom a postupne som nechala zašľahať roztopenú vychladnutú bielu čokoládu. Takto pripravený krém som natrela na vychladnutý koláč a nechala pár hodín zatuhnúť v chladničke. Nakoniec som dala na vrch koláča pár lupienkov z bielej čokolády.



Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára