pondelok 20. júla 2015

Domáce zapekané musli. Granola.

V rámci mojej novej videokategórie Jedna kniha-5 receptov, sem pridávam prvý z receptov, ktorý som skúšala z knihy Opravdu zdravě. Vybrala som z nej recepty, kam patrí aj domáca Granola alebo domáce zapekané musli. 
Na tento pamlsok alebo raňajky je na internete hádam milión a jeden recept. Mne sa páčil celkom tento, beriem ho ako pekný základ, na ktorý sa dá ďalej nastavovať a pridávať postupne suroviny, na ktoré mám aktuálne chuť...


K domácim musli môžete podávať tak isto úžasné smoothie, napríklad ružové. Vyskúšajte toto:


Teraz ale späť k musli. Čo treba:
100g sušených marhúľ
200g ovsených vločiek
4 polievkové lyžice medu
100g vlašských orechov
35g tekvicových jadierok
4 polievkové lyžice olivového oleja

Marhule som vložila do hrnca, zaliala vodou tak, aby nad nimi bola voda cca 0,5 cm a prikryté som ich nechala dusiť 15 minút.


Po 15 minútach som asi 3 polievkové lyžice odobrala a marhule som so zbytkom vody rozmixovala tyčovým mixérom na pyré.



Vo väčšej miske som zmiešala spolu ostatné suroviny.


Do takto pripravených vločiek som primiešala marhuľové pyré a rozprestrela som ich na plech vystlaný papierom na pečenie.



Takto pripravenú granolu som dala piecť do rúry, pri 160 stupňoch 15 minút a následne pri 110 stupňoch 30 minút. Musli som nechala úplne vychladnúť a premiestnila som ich do vzduchotesnej nádoby.


Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Teraz už len stačí chladné mlieko, slnečné ráno a mať pri sebe niekoho, komu môžete takéto raňajky naservírovať. Krásne ráno želám!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára