streda 29. júla 2015

Tvarohová bábovka bez múky s videopostupom.

Dnešné počasie pobádalo na sladké ničnerobenie. Celý deň sa tak nejak iba prevaľoval, ani tým hodinkám sa príliš pracovať nechcelo, proste ideálny čas na leňošenie v posteli.
Ale iba vďaka vám som sa dnes nielen že prebrala, ale aj parádnu náladu som mala!!! Klikla som na facebook a zistila som, že je nás spolu už 800!!! Ďakujem vám z celého srdca. Keď vidím takéto číslo, tak som naozaj dojatá a šťastná zároveň. Som rada, že sa vám blog páči a dúfam, že tu nachádzate všetko, po čom vám srdce a žalúdok piští.
No a pri tejto parádnej príležitosti som si povedala, že jednoducho to treba osláviť. No a ako najlepšie? Nejakým fajným koláčikom...



pripravte si:
80g hnedého cukru
5 celých vajec
200g pomletých mandlí
2 rozmačkané zrelé banány
150g tvarohu
1 polievkovú lyžicu rozpusteného kokosového oleja
3 polievkové lyžice sójovej smotany
1 čajová lyžička vanilkového extraktu
1/2 balíčka prášku do pečiva
1 vanilkový puding
robota na miešanie, tyčový mixér, bábovkovú formu

postup si môžete pozrieť v tomto videu.


Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára