štvrtok 16. júla 2015

V kuchyni s Alpro. Kokosové pralinky.

Mimoriadne som sa tešila, že vám sem zavesím tento recept na kokosový pamlsok. Dnes, keď som k nemu hľadala fotky, som zistila, že sa mi podarilo ich niekde zapatrošiť, a nakoniec som našla až jednu!!!
Postup sa mi ale podarilo nájsť, tak aspoň tam uvidíte, že príprava je minimálne náročná, o to väčší je potom pôžitok pri jedení...


K postupu vám tiež pridávam ďalšie video zo série po stopách dobrého, tentokrát z návštevy slovenských potravín Starý Otec



A teraz už sľubovaný postu. Čo treba:
250ml sójového nápoja Alpro
3PL hnedého cukru
3PL krupice
200g strúhaného kokosu
50g bielej čokolády


Sójový nápoj spolu s cukrom a krupicou som nechala priviesť za stáleho miešania varom, pridala som na kúsky polámanú čokoládu, pridala som nastrúhaný kokos a nechala som vychladnúť. 





Za takto vychladnutej masy som pomocou dvoch lyžičiek robila halušky, ktoré som nechala v chladničke stuhnúť. A to je hotovo :-)


Toto všetko a ešte viac nájdete na
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára