utorok 21. júla 2015

V kuchyni s Alpro. Kokosový chlebíček.

Dnes mám za sebou traumatizujúci zážitok. Bola som u zubára. Ja si proste nemôžem pomôcť, návšteva lekára tohto typu vo mne vyvoláva všetky možné aj nemožné negatívne emócie, aké len v sebe viem nájsť. Už týždeň dopredu, keď viem, že idem na túto "návštevu", ma omíňajú mdloby a v deň D so mnou nieje veľmi reč. (týmto pozdravujem svojich kolegov, a ďakujem im, že to so mnou dnes v práci zvládli). Keď už sedím v čakárni, tak si v duchu sľubujem hory-doly, čo si za odmenu kúpim, čo si za odmenu doma dám dobré na jedenie. No a dnes som si sľúbila prípravu tohto kokosového chlebíčku. Geniálne rýchly na prípravu a pritom tak krásne zdravý, žiadny cukor v sebe nemá. Pán zubár by ma určite pochválil...


čo treba:
140g špaldovej hladkej múky
1 čajová lyžička prášku do pečiva
1 čajová lyžička mletej škorice
1 kávová lyžička vanilkového extraktu
70g strúhaného kokosu
40g masla
75ml agávového sirupu
1 celé vajíčko
150ml ryžového Alpro
Tento obsah surovín je polovičná dávka z pôvodného receptu a vyšla mi akurát na malú chlebíčkovú formu.

V miske som ručným mixérom zmiešala maslo s agávovým sirupom.



Pridala som extrakt, vajíčko a ryžové Alpro.


V druhej miske som zmiešala múku, škoricu a prášok do pečiva. 
Do tekutej zmesi som postupne na striedačku ručne primiešala múčnu zmes a kokos.



Takto pripravené cesto som vyliala do vymastenej chlebíčkovej formy a pri 160 stupňoch som chlebíček nechala piecť 50 minút do zlatohneda.



Chlebíček som vyklopila z formy, nechala úplne vychladnúť a počkala som, kým mi odpuchnú ústa, aby som mohla degustovať.

Ak máte taký panický strach zo zubárov, ako ja, odporúčam, motivujte sa. Mne to pomáha. No veď uznajte sami, nieje toto dôvod na radosť?

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára