pondelok 27. júla 2015

Videorecenzia. 1 kniha 6 receptov.

Aký ste dnes mali deň?  Ja ani neviem, ako som sa dostala k dnešnému večeru. Vyskytol sa nový projekt v práci, takže zhon a naháňačky okolo, ale zasa je to taký ten pozitívny druh stresu, ktorý je aj tak potlačený radosťou z novej skúsenosti.
Nová skúsenosť je pre mňa aj moja videokategória 1 kniha-6 receptov. Tento názov budem modifikovať podľa aktuálnej kuchárskej knihy. Niekde to bude viac, niekde menej. Ale dala som si hranicu aspoň 5 receptov. To je pre mňa taká pomyslená hranica na dobré zhodnotenie jedál, ktoré sú v danej knihe opísané...


Všetko podstatné nájdete tu vo videu.


Jedlá, ktoré som pripravila z tejto knihy, vám pripájam sem nižšie pod video. Prelinkovala som ich, takže stačí kliknúť na názov a dostanete sa priamo k receptu.
Ak sa vám kniha zapáčila, môžete si ju kúpiť napríklad TU.

Vanilkový krém z kešu orechov


Domáce zapekané musli. Granola


Kokosový chlebíček


Teplý šalát s quinoou


Šalát s karamelizovanými hruškami



Ak máte tip na nejakú skvelú kuchársku knihu, a máte pocit, že by sme ju mali spoznať, dajte mi vedieť, pozriem na to.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára