streda 4. novembra 2015

Rýchly koláč s obľúbeným džemom.

Dnes tu mám pre vás tento koláč. Zaraďte si ho do kategórie, že:
- rýchle hotové
- všetky suroviny sú vždy doma
- nikto ním neohrdne
- všetci budú spokojní...


ak si chcete pripraviť tohto parádnika doma, nachystajte si:

100g hladkej celozrnnej múky
100g hladkej pšeničnej múky
70g hnedého cukru
1/2 balíčku prášku do pečiva
troška soli
100g masla
1 celé vajíčko
džem podľa obľúbenosti a chuti
hrsť ovocia
sekané mandle

Obe múky, cukor, prášok do pečiva, soľ, maslo a vajíčko dajte do misy robota a nechajte vypracovať cesto. Ak si chcete vypracovať biceps, použite vlastnú ruku. Po spracovaní cesta si z neho pripravte väčšiu a menšiu guličku, z tej menšej neskôr budete robiť okraje. 



Takto pripravené cesto dajte do okrúhlej vymastenej formy, popichajte vidličkou a pri 170 stupňoch nechajte piecť 20 minút. Menšiu guličku cesta si zatiaľ dajte do chladničky.



Na predpečený korpus dajte obľúbený džem (ja som volila marhuľový), na džem pokrájané ovocie, na ovocie posekané mandle. Z chladničky vyberte menšiu guličku, nastrúhajte si ju na hrubom strúhadle a posypte hoblinami okraje koláča.
Takto pripravený zbytok koláča dajte dopekať ďalších 15 minút do zlatista.





Takto upečený koláč nechajte vychladnúť a rýchlo jedzte, kým sa vám ešte ujde.
K tomuto koláču by som už nedávala nič viac, žiadnu bodku navyše nepotrebuje, je chutný presne takýto, aký je.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



2 komentáre:

  1. Mňam.. Vypadá krásně, budu ho muset zkusit upéct :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Robila som ho treti krat za tyzden a zajtra idem znovu...to hovori za vsetko... Dala som len obycajnu muku.

    OdpovedaťOdstrániť