pondelok 28. decembra 2015

Kura z jednej panvice.

Pre mňa osobne sa sviatky neoficiálne skončili. Je po Vianociach, dnes som už bola v práci. Áno, je ešte Silvester, Nový rok a Traja králi, ale tú pravú atmosféru to už pre mňa nemá. 

Znamená to pre mňa aj to, že sa obhliadam po "bežnejších" receptoch na každý deň. A medzi ne by som určite zaradila toto jednopanvicové kura, ktorým vykúzlite parádnu večeru a neprídete pri jeho príprave o mladosť...



pripravte si:
kúsky kuracieho mäsa (horné, dolné stehná, príp. prsia alebo naporcované celé kura)
slanina pokrájaná na kúsky
šampiňóny pokrájané na kúsky
cibuľka pokrájaná nadrobno
sladká smotana
hrášok
olivový olej, soľ, korenie

Kuracie kúsky osoľte, okoreňte. Na panvici si rozohrejte olej a opečte na nej kúsky kuraťa, cca 2 minúty z každej strany dozlatova.


Z takto rozohriatej panvice dajte preč kuracie kúsky, prisypte cibuľu, šampiňóny a slaninu a opekajte. Tiež cca 2-3 minúty. Nakoniec pridajte hrášok.


Do takto pripraveného základu vráťte kuracie kúsky, pridajte cca 2-3 polievkové lyžice vody a smotanu, riadne premiešajte a všetko spolu duste cca 25-30 minút, kým mäso nebude hotové.



Večera je na stole. Ja som k tejto panvičke ešte pripravila len klasickú dusenú ryžu.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára