pondelok 7. marca 2016

Pirohy s tvarohom.

Toto je jeden z tých receptov, ktoré som aj chcela aj nechcela vyskúšať, chodila som okolo, či mám alebo nemám... Vadila mi tá prácnosť. Aspoň som si to myslela. Potom som si vsugerovala, že mi aj tak nebudú držať zlepení, počas varenia sa rozpadnú a nebudeme mať čo jesť. No a potom prišiel jeden upršaný deň, kedy sa naozaj nedalo nič ine robiť, len pri hrnci stáť, tak som šla na to.

Závre z vyskúšania tohto receptu znie- ani veľká prácnosť, ani sa nič rezoplepilo a hlavne moc moc chutilo. Dobre, priznávam, cesto je tuhšieho charakteru, takže som sa trošku narobila, kým sa mi ho podarilo riadne vymiesiť, ale aj to môžem obrátiť na pozitívum- svaly sa predsa môžu formovať vždy a všade...


Určite ste si všimli, že je spustený v obehu nový ročník ankety Bloger roka 2015. Môj blog je tak isto nominovaný, takže ak sa rozhodnete venovať mi hlas, budem len rada a vopred ďakujem. Hlasovať môžete na tomto linku. Ale teraz už poďme pripravovať toto parádne jedlo...
pripravte si:
150g hladkej múky
1 žĺtok
70g mäkkého tvarohu
2-3 lyžice práškového cukru podľa chuti do tvarohu+na posypanie pirôh
mleté orechy a maslo na obalenie

Z múky soli a žĺtka si pripravte tuhšie cesto a vyvaľkajte ho na čo najtenší plát. Pomocou formičky na pirohy alebo pohára vykrajujte kolieska, ktoré si následne budete plniť.



Tvaroh si zmiešajte s celým vajíčkom a touto náplňou môžete plniť vzniknuté krúžky.





Do vyššieho hrnca si dajte variť vodu s troškou soli a keď zovrie, postupne do nej dajte variť pirohy. Nechajte si ich prevariť cca 6-7 minút, kým vyplávu na povrch. Hotové pirohy preložte do taniera, položte naň plátky masla, posypte cukrom a mletými orechami a riadne obaľte zo všetkých strán.




A máte hotovo. Dobrú chuť želám!

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Pintereste 
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára