pondelok 18. apríla 2016

Varenie a pečenie za mesiac marec.

Krátka prehliadka toho, ako sa mi v kuchyni darilo za mesiac marec. Nechám vám tu prehľad receptov, ktoré sme spolu skúšali počas marca. Budem rada, ak mi dáte vedieť, či ste niečo z toho robili, a ako sa podarilo, či chutilo, alebo práve naopak, recept už nechcete ani vidieť...



1. Cviklový koláč- presný fotopostup nájdete TU.
Tento koláč mňa osobne veľmi nadchol, pretože sa cvikle vo všeobecnosti štítim, ale tu, vďaka čokoláde, sa krásne potlačila jej zeminá chuť a koláč bol naozaj chutný a až na nerozoznanie od klasického brownie. Palec hore.

2. Cuketový nákyp- presný fotopostup nájdete TU.
Za tento nákyp dávam všetky palce hore, už som ho viackrát opakovala. Jedli sme ho aj za tepla na obed, aj za studena na raňajky v žemli, robila som ho aj na oslavu, u všetkých zožal úspech.

3. Zapekané cestoviny- presný fotopostup nájdete TU.
Toto bol môj prvý pokus s receptami z relácie Slovensko chutí. Ako som spomínala vyššie, ja tú cviklu veľmi nemusím, ale tu bola fajn, chute sa krásne prepojili a bola to mňamka. Cestoviny som rozdelila na dva razy- ešte za čerstva sme ich mali na večeru a na druhý deň som ich podávala ako prílohu ku kuraciemu mäsu.

4. Pečené buchty- presný fotopostup nájdete TU.
Tieto pečené buchty sú taká klasika, ktorú som musela vyskúšať. Urobila som si tam trošku menšiu obmenu, keďže som chcela kôrku zo všetkých strán, tak som ich dala piecť do vymastenej mafinovej formy a bola to paráda. Najskôr som myslela, že budem časť odkladať na horšie časy do mrazničky, ale dali sme ich za jeden víkend. Chválim tento recept.

5. Čokoládová torta so smotanovým krémom- presný fotopostup nájdete TU.
Táto čokoládová torta mala tú česť osláviť so mnou moje okrúhle narodeniny. Našla som ju ako recept na domácu krtkovu tortu, ale trošičku som ju obmenila podľa aktuálnej nálady. Chválim tak isto, a čo musím vyzdvihnúť je určite korpus, tak jemné a pritom šťavnaté cestíčko som dávno nejedla.

6. Zjednodušená verzia koložvárskej kapusty- presný fotopostup nájdete TU.
Ďalší recept zo Slovenska chutí. A musím povedať, že dopadol tak isto na jednotku. Určite budeme opakovať. Dokonca ju zvládol aj môj manžel, ktorý krúpy ani vidieť nemôže.

7. Kysnutý koláč s ovocím- presný videopostup nájdete TU.
Tento receptík som chcela vyskúšať už len preto, že tam nešiel žiadny cukor a bola som zvedavá, ako sa bude chovať kvások a v podstate celé kysnuté cesto len v spolupráci s medom, ale nesklamal.

8. Domáce zapekané noky s rajčinovou omáčkou- presný fotopostup nájdete TU.
Tento recept ma dostal úplne. Najskôr sa mi do toho nechcelo, prišiel mi príliš pracný s tou domácou výrobou, ale potom som bola veľmi rada, že som do toho šla. Bolo to parádne jedlo, odporúčam ďalej.

Ďakujem, že ste si so mnou urobili rekapituláciu marca a budem rada, ak poskúšate a dáte mi vedieť, ako chutilo.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára