sobota 27. augusta 2016

Morčacie burgre.

Aký ste mali týždeň? My parádny. Okrem toho, že sa na moju veľkú radosť ešte na chvíľku vrátili teplé dni, sa u nás diali veľké veci. Anička mala prevratné posledné dni, zistila, že si vie spojiť ruky dokopy a nahlas sa smiať. Takže, keď ju kontrolujem v ohrádke, tak sa buď so skríženými rukami "modlí" za moju hriešnu dušu, alebo jej je všetko náramne vtipné a oznamuje nám to hlasným smiechom. Radosť pozerať.

A okrem toho som stíhala ako tak variť a preto vám sem prinášam novú inšpiráciu na "nahé" morčacie burgre. Prečo nahé? V podstate som dala preč všetko, čo k hamburgerom patrí a nechala som len mäsový základ. Ako na tento recept, čítajte ďalej...


500g mletého morčacieho mäsa

140g cukety postrúhanej/posekanej najemno
soľ, korenie, kečup Hellmann´s, cesnak, olej
tortilly
biely jogurt, petržlenová vňať, soľ, korenie, kečup Hellmann´s
zelenina podľa chuti na šalát- u nás rajčiny, uhorka, mladá cibuľka

V miske si zmiešajte mleté mäso, cuketu, soľ, korenie, roztlačený cesnak a kečup.


Zo zmesi tvarujte placky, ktoré potom na oleji a rozohriatej grilovacej panvici opekajte z oboch strán dozlatova.



Medzitým, ako sa mäso opeká, si pokrájajte tortilly na menšie kúsky a pripravte šalát.
Na dip k "naháčom" si zmiešajte jogurt s kečupom, pridajte soľ, korenie a pokrájanú petržlenovú vňať. No a ak vám ostane kúsok cukety, pokrájajte ju, hoďte na panvicu a tiež podávajte k mäsu.

Mäso si preložte na tanier, servírujte s tortillami, šalátom a dipom. Dobrú chuť!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára