štvrtok 3. novembra 2016

Tvarohová bábovka s citrónovým sirupom.

Ako sa máte? Neviem ako vy, ale ja mám tento týždeň vďaka voľnu v utorok úplne posunutý, ešte v utorok večer som sa tešila, že je pred nami nedeľa a niekam vyrazíme na výlet. Ráno som ale znovu precitla, že je naozaj stred týždňa. Toto je ale jedna z výhod materskej, napriek tomu, že už nebol voľný deň, pre mňa v podstate bol :-)

Ale zasa, škodoradosť je najväčšia radosť, a nie, ani my mamičky na materskej nemáme voľno a možno nakoniec makáme viac, ako niektorí v práci...V každom prípade, ja mám teraz to najkrajšie povolanie na svete a to by som momentálne nemenila za nič.

Dnes tu mám pre vás túto krásku. Neviem, či sa vám to tiež stáva, ale mňa prepadnú proste chute, a v tom momente by som aj "vraždila" pre nejakú dobrotu. A tak to bolo v prípade aj tejto bábovky, proste som ju MUSELA mať. Tak šup ho k peci a rýchlo ju urobiť...



pripravte si:
250g tvarohu
200g mäkkého masla
100g hnedého cukru
4 vajíčka- žĺtky a bielky oddelene
150g hladkej múky
150g polohrubej múky
2 polievkové lyžice domáceho vanilkového cukru
1 balíček prášku do pečiva
200g kandizovaného ovocia ( u mňa ananás)
1/2 citrónu
2-3 polievkové lyžice práškového cukru


V miske si zmiešajte obe múky, prášok do pečiva, pokrájaný ananás a vanilkový cukor.
V mise robota si vyšľahajte cukor s maslom. Pridajte postupne po jednom žĺtku a nechajte dobre zapracovať. Primiešajte tvaroh.

 

Pridajte sypkú zmes múk a ananásu a vyšľahaný tuhý sneh z bielkov.




Zmes riadne premiešajte vareškou a vylejte do vymastenej bábovkovej formy. Pri 160 stupňoch nechajte piecť aspoň 55 minút do zlatohneda.



Po upečení nechajte cca 2-3 minúty odstáť a vyklopte na tanier. Nechajte bábovku trochu vychladnúť a ešte na teplú bábovku dajte citrónový sirup.
V miske si zmiešajte cukor so šťavou z citróna. Cukor záleží podľa vašej chuti, môžete dať menej, bude kyslejší, môžete dať viac, bude sladší. Ak vám ostalo ešte trošku ananásu, môžete dať na vrch bábovky.



Nechajte úplne vychladnúť a môžete krájať.

Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)
google+




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára