pondelok 19. decembra 2016

Mäkké medovníčky.

Videla som mnoho diskusií na tému mäkké medovníčky. A koľko veľa je diskusií, toľko veľa je aj receptov, ja pridávam tento, ktorá som odkukala od kolegynky. Predsa len som im dala trochu svoj podpis, pridala som špaldovú múku a počas príprav som zistila, že som zabudla kúpiť perníkové korenie, tak som miešala doma svoje vlastné. Na počudovanie to veľmi dobre dopadlo. A ako dobre,čítajte ďalej...



pripravte si:
225g hladkej pšeničnej múky
120g špaldovej múky
2 celé vajíčka
25g mäkkého masla
1 čajová lyžička sódy bikarbóny
6 polievkových lyžíc ohriateho medu
zmes korenia- škorica, zázvor a muškátový oriešok alebo 1 a 1/2 čajovej lyžičky perníkového korenia
rozšľahané vajíčko na potretie

Všetky suroviny robotom alebo ručne vypracujte na hladké cesto a nechajte na noc odpočívať na chladnom mieste alebo v chladničke.
Na druhý deň cesto vyvaľkajte, vykrajujte obľúbené tvary, ozdobte vlašským orechom alebo mandľou, potrite rozšľahaným vajíčkom a pri 170 stupňoch nechajte piecť 8 minút. Na mriežke nechajte vychladnúť a skladujte na chladnejšom mieste. HOTOVO!


Ak si želáte dostať na mail informáciu o novom videu alebo príspevku na blog, napíšte mi sem dole do komentára svoju emailovú adresu, rada sa vám vždy ozvem s novým príspevkom.

Toto všetko a ešte viac nájdete na:
Instagrame (blog.foodependence)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára